Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarzeMam małolitrażowy chiński motocykl polskiej marki, 250 ccm, 19 KM, bardzo tani w zakupie, naprawie, serwisowaniu i przy dystrybutorze. Za 80 zł przejadę 450 km. Motocykl z dobrym wyposażeniem jak na tę klasę, dobrze wyglądające elementy i dobrze spasowane, ogólne wrażenie bardzo dobre. Gorzej z jakością materiałów z jakich zostały wykonane te elementy. Haczyk przy tego typu motocyklach polega na tym, że nie są to motocykle typu "po prostu wsiądź i jedź kolejne 15 tyś km". Taki motocykl wymaga twojej uwagi, dla niektórych to wada, a dla niektórych zaleta. Musisz częściej wymieniać olej i filtr, częściej napinać łańcuch, częściej regulować zawory i częściej np wymieniać płyn hamulcowy. Po prostu dbać i regularnie serwisować. Ale z drugiej strony części eksploatacyjne, albo oryginalne części konstrukcyjne są niezmiernie tanie. Więc koszty utrzymania takiej bestii na prawdę oszczędnie potraktują twój portfel. Skwituję to tak: póki jest dobrze, to jest dobrze. A cena przy zakupie? Cóż...trzykrotnie mniejsza niż u konkurencji w tej klasie.
Odpowiedzczy masz ogara 250v
OdpowiedzMam Zippa Nitro 250!
Odpowiedz